2025-11-25

Popołudniowa Kawa Biznesu: Wydarzenia online i offline, które realizują cele biznesowe.

Wydarzenia obecnie przeżywają renesans, w szczególności te odbywające się na żywo. Są dziś jednym z najbardziej efektywnych sposobów dotarcia do klientów i budowania relacji, wyróżnienia marki czy wzmacniania działań HR. Dobrze zaprojektowane, potrafią wspierać sprzedaż, pozyskiwanie partnerów, rekrutację, a także budować społeczność wokół firmy czy marki. To obszar dający ogrom możliwości, ale też taki, w którym łatwo popełnić kosztowne błędy.

Podczas spotkania Ania Romanowska i Marta Jakubczak pokażą, jak planować wydarzenia online i offline tak, aby były spójne z celami firmy i dawały realną wartość uczestnikom. Opowiedzą o procesach, które stoją za skutecznymi wydarzeniami: od pierwszej koncepcji, przez logistykę, komunikację i technologię, po aspekty prawne i ewaluację efektów.


W programie m.in.:

  • rola wydarzeń w biznesie (marketingu B2B, HR czy employer brandingu),
  • jak dobrać format eventu do celu biznesowego,
  • definiowanie grup docelowych i projektowanie doświadczeń uczestników,
  • technologia wspierająca wydarzenia,
  • bezpieczeństwo eventów: RODO, zgody, regulaminy i wykorzystanie wizerunku,
  • komunikacja i promocja organizowanych wydarzeń,
  • omówienie 3 case studies,
  • instrukcja – jak zaprojektować skuteczne wydarzenie
  • ćwiczenie grupowe – stworzenie koncepcji własnego wydarzenia.

Prelegentki podzielą się swoim doświadczeniem, praktycznymi wskazówkami i zaproszą uczestników do aktywnego udziału w warsztacie.

Marta Jakubczak – praktyczka, która od lat zarządza projektami, łącząc HR, marketing i employer branding. W Traffit odpowiada m.in. za rozwój Społeczności HR i współorganizację webinarów, z których większość przyciąga średnio 300 zapisanych osób. Jest także współtwórczynią konferencji Leniwce HR – wydarzenia, które wyrosło z doświadczeń „jak robić eventy, żeby naprawdę miały sens”. Leniwce od pięciu edycji gromadzą blisko 200-250 osób, a uczestnicy podkreślają „samo mięso”, perfekcyjną organizację, dopracowanie detali i atmosferę, która sprawia, że zostają do ostatniej prelekcji.

Anna Romanowska – marketerka, trenerka, specjalistka ds. networkingu i organizatorka dziesiątek wydarzeń: śniadań biznesowych, konferencji, meet-upów, jubileuszy i pikników. Od lat wspiera przedsiębiorców w budowaniu i pielęgnowaniu relacji, które w wielu przypadkach przerodziły się w ciekawe współprace – między innym prowadząc cykl spotkań LinkedIn Local Toruń czy działając jako łącznik biznesowy, który rekomenduje osoby i firmy do wzajemnej współpracy. Jest kobietą pełną energii, uśmiechu i kreatywności, która tworzy atmosferę otwartości i zachęca ludzi do wartościowych rozmów i wymiany doświadczeń.

Miejsce: Nicolaus Bank Cafe, ul. Sportowa 18, Toruń
Data: 3 grudnia 2025 r. godz. 13:00–15:30

Zapisy:

Wstęp wolny, liczba miejsc ograniczona – zgłoszenia prosimy kierować na adres: marketing@nicolausbank.pl

WSTECZ

10% rabatu dla klientów Nicolaus Banku

Korzystając z karty Nicolaus Banku lub płatności mobilnej związanej z Twoim kontem w Nicolaus Banku, otrzymujesz 10% rabatu na cały asortyment w naszym Cafe.

Nicolaus Bank Cafe
Zapraszamy

Kontakt

Potrzebujesz szybkiego espresso przed pracą, miejsca na spotkanie biznesowe w środku dnia, czy relaksującego kieliszka musującego Prosecco po dniu pełnym wyzwań? Nicolaus Bank Cafe jest tu dla Ciebie, kiedy tylko tego potrzebujesz. Zapraszamy!

ul. Sportowa 18-20, 87-100 Toruń

T: 698 777 334

Bankomat/Wpłatomat: otwarte 24h/7
Kawiarnia: Pn-Pt – 9:00–16:00